Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Επαρχία Λευκωσίας και σπούδασε Ψυχολογία στο University of Salford στο Μάντσεστερ, από όπου έλαβε το πτυχίο το 2015 με βαθμό «Upper division (2:1) ». Ειδικεύτηκε σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο κλάδο της Σχολικής/Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας (MSc) στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έλαβε το τίτλο της Σχολικής Ψυχολόγου το 2018 με βαθμό 3.875/4. Σ’ αυτή την πορεία, εκπλήρωσε ένα πολύπλευρο πρόγραμμα, το οποίο στόχευε στην ανάπτυξη επιστημονικής γνώσης στη θεωρία και στην εφαρμογή των ψυχολογικών και κοινωνικών διαδικασιών που διέπουν τη διδασκαλία και τη μάθηση. Ως απόφοιτη της ειδίκευσης Σχολική Ψυχολογία απέκτησε γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες στη χρήση και αξιολόγηση διαγνωστικών τεστ (π.χ. τεστ νοημοσύνης και τεστ σχολικής επίδοσης), στη συγγραφή εκθέσεων ψυχοεκπαιδευτικών εκτιμήσεων (psychoeducational evaluation reports), στο σχεδιασμό και εφαρμογή προληπτικών και παρεμβατικών προγραμμάτων (prevention and intervention programmes), καθώς και στη συμβουλευτική μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών.
Το 2017 συμμετείχε στο 1ο Καλοκαιρινό Σεμινάριο Σχολικής Ψυχολογίας στη Κρήτη: “1st International Summer School of School Psychology (Changes- Challenges-Choices for Well-being of all Children)”, με τους σπουδαίους Λέκτορες: Cynthia Hazel Ph.D., Bernhard Meissner Ph.D. and Αναστάσιος Ματσόπουλος Ph.D. με διάρκεια 30 ωρών. Επίσης, έλαβε εκπαίδευση στην ανάλυση της παιδικής ζωγραφιάς με Λέκτορα τον Αντρέα Πολυτάκο Ph.D., με διάρκεια 36 ωρών και συμμετείχε σε σεμινάριο με θέμα «Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, διάγνωση, παρέμβαση και εναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίας με Λέκτορα τον Φώτη Παπαναστασίου, Σχολικός Ψυχολόγος.
Από το 2019 μέχρι και τώρα εργάζεται ως επαγγελματίας ψυχολόγος και είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο Ψυχολόγων με αριθμό εγγραφής μητρώου: 646. Εργάζεται και συνεργάζεται με διάφορους επαγγελματίες, προσφέρει τις υπηρεσίες της σε νηπιαγωγεία και κέντρα ψυχικής υγείας και αξιολογήσεων και διατηρεί συνεργασία με το Πολυδύναμο Κέντρο Λόγου και Ευφύας στον Άγιο Ανδρέα Λευκωσίας.
To 2020 έλαβε εκπαίδευση σε εξειδικευμένα και σταθμισμένα διαγνωστικά εργαλεία (WISC V, WAIS IV, WPPSI III, RAVENS, και Κλίμακα αξιολόγησης ΔΕΠΥ) στο Κυπριακό Ινστιτούτο Ψυχοθεραπείας. Ως εκ τούτου, παρέχει υπηρεσίες ψυχοεκπαιδευτικών αξιολογήσεων τόσο σε παιδιά και εφήβους, όσο και σε ενήλικες για τη διάγνωση Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών (Δυσλεξία), Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και άλλες ψυχοκοινωνικές και αναπτυξιακές διαταραχές.
Κατά την διάρκεια της εργασιακής της πορείας ασχολήθηκε με παιδιά και εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες, συναισθηματικά προβλήματα, προβλήματα ψυχικής υγείας και δύσκολες/στρεσογόνες καταστάσεις παρέχοντας συμβουλευτικές και ψυχοθεραπευτικές τεχνικές, όπως και ψυχοεκπαιδευτικές αξιολογήσεις. Μερικές από τις περιπτώσεις με τις οποίες έχει εργαστεί, περιλαμβάνουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ, Αυτισμός, πένθος, δυσκολίες σχέσεων, άγχος, κατάθλιψη, φοβίες, επιλεκτική αλαλία, διαχείριση θυμού, χαμηλή αυτοπεποίθηση και θέματα σωστής διαπαιδαγώγησης. Επιπλέον, παρείχε υπηρεσίες Βιωματικών Εργαστηρίων και Ψυχοεκπαίδευσης σε διάφορα σχολεία και νηπιαγωγεία.